Vytvořili jsme pro Vás nový systém B2B!

Drazí zákazníci,

v naší firmě dochází ke změnám a modernizaci systému prodeje, ale pro Vás se nic nemění. Stále zůstáváme na trhu s klimatizacemi jako doposud včetně našeho celého sortimentu, zásobami zboží a příslušenstvím ve Vám známých prostorách skladů, které tu pro Vás jsou již desítky let. Pouze s jinými, avšak neméně zkušenými lidmi a hlavně novým portálem B2B (e-commerce). Systém prodeje zůstává tak, jak jste na něj zvyklí. Přibyla ovšem nová možnost.

Vytvořili jsme pro Vás nový systém B2B který, jak doufáme, Vám urychlí a zjednoduší práci.

Tento portál zaměřený na klimatizace a posléze i fotovoltaiku naleznete na URL adrese https://klimatizace.q-elektrik.cz/

B2B portál prosím berte jako snadnější, rychlejší a interaktivnější komunikační kanál mezi Vámi a námi. Abychom Vám dokázali, že systému věříme, tak při použití systému automaticky získáváte 10% slevu na veškerý sortiment, který tam naleznete. Za to bychom Vás chtěli poprosit o zpětnou vazbu. Tedy konstruktivní kritiku a návrhy, které by Vaši práci s portálem vylepšily. Každá připomínka bude pro nás cenná!

Pro využití slevy zadejte v nákupním košíku slevový kód „NEWB2B“.

Tato sleva platí do 10.8.

Vpravo nahoře naleznete veškeré kontakty

Po rozkliknutí odkazu se dostanete na přihlašovací bránu. Abyste se mohli přihlásit tak se musíte registrovat. V registraci vyplníte potřebné údaje a po schválení úsekem klimatizací a napárování na vaše cenové skupiny se můžete přihlásit. Na druhý den po registraci uvidíte své ceny se slevami dle vaší cenové skupiny.

Nahoře v pravém rohu uvidíte ikonu „pobočky“. Tam si můžete zvolit pobočku. Pokud si zvolíte pobočku uvidíte u zboží skladové zásoby dané pobočky jako výchozí tedy bez rozkliknutí „Dostupnosti na pobočkách“ (nachází se hned pod zobrazením skladových zásob).

Po rozkliknutí „Dostupnosti na pobočkách“ si můžete prohlédnout i zásoby na jiných pobočkách.

Pokud pobočku nezvolíte tak bez rozkliknutí „Dostupnosti na pobočkách“ vidíte kompletní skladové zásoby napříč všemi pobočkami sečtené dohromady. Pokud si při tomto objednáte například všechny kusy tak se sami postaráme o to, aby požadované množství bylo dodáno. V případě osobního odběru do 2 dnů. V případě naší dopravy, jakmile zboží dorazí a náš řidič bude mít možnost (není problém se domluvit telefonicky) a v případě Top Trans nebo PPL dle domluvy zašleme automaticky ze všech poboček anebo stáhneme na jednu pobočku a zašleme najednou.

  • V případě, že máte zvolenou pobočku a u zboží je místo počtu kusů skladem modré políčko s nápisem „Ověřte dostupnost. Z jiné pobočky dodáme do 2 dnů, jinak poptat.“ tak zboží nemáme skladem na zvolené pobočce.
  • Pokud chcete ověřit dostupnost na jiných pobočkách tak není třeba volit novou pobočku, ale pouze rozkliknout „Dostupnost na pobočkách“. Pokud zboží máme skladem na jiné pobočce tak bezplatně dodáme do 2 dnů na pobočku, kterou si zvolíte v košíku při výběru dopravy. V případě, že zboží není dostupné na žádné pobočce tak ho bohužel nemáme, ale rádi ho poptáme. V případě zaslání objednávky i přes to, že dané zboží nemáme, zboží objednáváme a budeme vás kontaktovat, jakmile bude naskladněno.
  • Pokud u zboží vidíte příznak „cena na dotaz“ tak je zboží k dispozici pouze na poptávku.

Rovněž ve spodní části stránek lze nalézt sekci „VAŠE OBJEDNÁVKY“, kde vše naleznete.

Je možné si přednastavit své fakturační a dodací údaje, abyste je nemuseli pokaždé vypisovat. Do části, kde tyto věci lze nastavit se dostanete prokliknutím přes libovolnou možnost pod možnostmi Vašeho profilu vpravo nahoře.

Poté lze v levé části vybrat možnost změny či přidání fakturační a dodací adresy.

Vytvořené adresy lze poté zvolit ve 2. kroku v nákupním košíku.

  • Můžete u nás zvolit platbu všemi běžnými způsoby mimo karty, která není pro B2B dostupná. Můžete tedy u nás platit na běžnou fakturu, na zálohovou fakturu, dobírkou u dopravce (u Top Trans lze platit na dobírku pouze hotově), hotově i kartou lze platit při osobním odběru na naší pobočce. Platba kartou je zatím dostupná pouze na e-shopu s elektromateriálem (https://elektro.q-elektrik.cz/ ).
  • Na rozdíl od e-shopu zde ale jako naši ověření zákazníci můžete zvolit platbu na fakturu. Faktura má stejnou dobu splatnosti, kterou u nás máte běžně nastavenou. V případě, že jste u nás dostali na seznam firem, které mají fakturu po splatnosti tak se Vám tato možnost nezobrazí. Jakmile budou všechny faktury vyrovnány tak se tato možnost znovu objeví i Vám.
  • Dopravu u nás můžete zvolit expresními službami Top Trans/Wereldo a PPL. Možnost dopravy společností PPL lze využít při expedici z Ostravy. V blízké době bude služba rozšířena i na Brno. Pokud si zvolíte dopravu PPL a budeme zboží expedovat z Brna tak automaticky nebo po domluvě (záleží na zasílacích nákladech) zasíláme službou Wereldo. PPL má omezenou hmotnost a rozměry do 30 kg a 120x60x60 a také nepřijímají palety – pouze balíky, ale zase je jednotná cena 121,- s DPH. Top Trans (Ostrava) a Wereldo (Brno) přijímá všechny velikosti balíků i palet, ale kvůli fakturačním postupům jsme nuceni pro tuto službu účtovat jednotnou cenu 900,- s DPH. Doručovací služba Top Trans a Wereldo se tedy vyplatí pro zásilky větších objemů a PPL na zásilky menších objemů.
  • Po území Ostravy a Brna + okolí do 15 km se můžete spolehnout na náš vlastní rozvoz, který není zpoplatněn.
  • Do 50 km od Ostravy a Brna doručujeme naší dopravou za 425,- s DPH.
  • Možnost „Individuální doprava dle rámcové smlouvy“ znamená, že Vám vaše zboží zašleme stejně jako je u Vás ve zvyku (dle vaší rámcové smlouvy).
  • Také je možnost využít dopravy nad 25.000,- s DPH zdarma. V košíku vidíte počítadlo, které Vám zahlásí, že máte nárok na dopravu zdarma, pokud překročíte 25.000,- hodnoty košíku. V takovém případě doporučujeme zaškrtnout tuto možnost, nemáte li samozřejmě dopravu zdarma v rámci rámcové smlouvy. V takovém případě je ale jedno, kterou možnost zvolíte – obě jsou zdarma. Pokud ovšem nemáte nárok na dopravu zdarma tak Vás budou kontaktovat naši prodejci, aby s Vámi domluvili hrazenou dopravu.
  • V případě volby vyzvednutí osobně na pobočce platí pravidla popsaná výše.
  • Pro asistenci ohledně B2B portálu se můžete obracet na telefonní číslo +420 731 857 596, které je dostupné v průběhu celého dne včetně víkendů. V případě, že se nedovoláte, budeme volat zpět.